Sunday, April 22, 2007

Lawatan Ke Kilang Coklat



Sejak dua minggu lepas lagi isteri saya sudah meminta supaya 22 April agar saya tidak bekerja. Projek di Bukit Jalil sudah mencapai peringkat kerja-kerja arkitektural dan kemasan. Manakala spaceframe untuk bumbung sedang dipasang. Engineer Effi kadangkala tak cukup tangan dan memaksa saya perlu datang bekerja walaupun hari Ahad.


Bukan apa, cuma saya diminta tolong memastikan keselamatan, memerhati dan mengawasi telatah dan karenah budak-budak Tadika Sri Impiana Ria milik isteri saya yang mengadakan acara lawatan ke sebuah kilang coklat di Seri Kembangan. Selepas itu ke The Mines Wonderland.


Cikgu-cikgu pun turut serta. Tapi saya lihat Cikgu-cikgu lagi bersemangat dari budak-budak. Siap pakai sedondon lagi you!

Hari ini terpaksalah saya hadkan masa menghadap komputer.